Pages

ASK ME .......fill in the boxes with your questions. InsyaAllah, get the answer within 48 hours!

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Berpindah-MOVING-

assalamualaikum.

Bermula Januari 2012, anwarjauhari telah menjadikan blog http://cikguhairul.blogspot.com sebagai laman utama.

Justeru, laman anwaruitm ini hanya akan digunakan bagi memuatkan entri tahap tinggi yang tidak sesuai dimuatkan di dalam blog cikguhairul.

Walaupun begitu, setiap komen dan maklumbalas (borang freedback) yang pengunjung tinggalkan tetap saya berikan perhatian.InsyaAllah.

Monday, November 29, 2010

936 Jawatan Kosong dan Peluang Pekerjaan untuk pelajar UiTM

Assalamualaikum.... 

Bermula 30 Nov - 6 Dec 2010, Pusat Kerjaya & Kaunseling akan mengadakan Program ConvoJobshop. Maklumat terkini menunjukkan 936  Jawatan Kosong dan Peluang Pekerjaan untuk pelajar UiTM. Sebanyak 39 Syarikat yang terlibat setakat pkl 12.00 Tgh. Mohon kerjasama untuk maklumkan dan promotekan kepada pelajar UiTM dan Alumni UiTM untuk mengisi peluang pekerjaan yang ditawarkan. Boleh juga forwardkan link kepada kawan2 dan unit lain kat UiTM. 

 Maklumat lanjut boleh cek kat link sini ---->  http://www.jobshop.uitm.edu.my/portal/images/stories/scheduleconvojobshop%28nov-dis%2916.pdf 

Kersama semua pihak amatlah digalakkan. Sekian terima kasih... 


AnwarJauhari
 www.anwaruitm.blogspot.com
 "Dari Abi Said Al-Khudri r.a, katanya : Aku mendengar Rasulullah SAW bersabda : "Sesiapa antara kamu yang melihat kemungkaran, hendaklah ia mengubahnya dengan tangannya (kuasanya). Sekiranya ia tiada berkuasa, hendaklah ia mengubahnya dengan lidahnya (nasihatnya). Sekiranya ia tiada berkuasa, hendaklah ia mengubahkannya dengan hatinya (tidak meredhai perbuatan tersebut). Dan yang demikian adalah selemah-lemah iman."

No comments: