Pages

ASK ME .......fill in the boxes with your questions. InsyaAllah, get the answer within 48 hours!

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Berpindah-MOVING-

assalamualaikum.

Bermula Januari 2012, anwarjauhari telah menjadikan blog http://cikguhairul.blogspot.com sebagai laman utama.

Justeru, laman anwaruitm ini hanya akan digunakan bagi memuatkan entri tahap tinggi yang tidak sesuai dimuatkan di dalam blog cikguhairul.

Walaupun begitu, setiap komen dan maklumbalas (borang freedback) yang pengunjung tinggalkan tetap saya berikan perhatian.InsyaAllah.

Monday, December 29, 2008

berjaya akhirnya kem lepasan spm 2008



alhamdulillah, akhirnya kami kem lepasan spm telah berjaya dilaksanakan . secara keseluruhan saya sangat berpuas hati dengan kem kali ini. kali ini saya diamanahkan sebagai setiausaha kem. barulah tahu betapa peritnya menjadi setiausaha, dalam team pentadbiran. (selama ni saya cukup lantang mengkritik team pentadbiran prog yang saya sertai.)

buat pertama kalinya saya tidak melibatkan dir dalam sebarang pengisian, mahupun LDK. maklumlah banyak tugasan s/u yang perlu dibuat.tidak bercampur pun dengan peserta. sesi taaruf tak dapat turut serta. sesi salam akhir pin tak dapat turut serta. terpaksa meringkuk dalan pusat operasi kem. Cuma saya diberi peluang memberi ceramah/ perkongsian mengenai kursus pendidikan.

program kali ini , pesertanya terdiri daripada lepasan spm seluruh malaysia. 66 peserta akhwaat dan 24 ikhwah. diuruskan oleh 20 urusetia ikhwah dan 8 urusetia akhwat. 11 fasilitator akhwat dan 6 fasilitator ikhwah. menguruskan peserta dan urusetia seramai 113 orang ini pun saya tidak berpeluang tidur selama 2 hari. tidak merasa tidur di atas katil. terpaksa berjaga di meja tempat makan Kem Sri Raudah. tidur beralaskan kerusi berbantalkan meja dan fail......
tak dapat banyangkan jika peserta lebih ramai....

namun, saya tetap berpuas hati.dapat merasai seksanya jadi setiausaha, dapat merasai bagaimana berprogram dengan golongan yang menjaga hubungan lelaki-wanita. sengat berbeza dengan program organisasi lain. diberi kepercayaan sebagai penceramah/penya,pai. first time buat sijil untuk peserta. menjadi mentor untuk bendahari kem....berkenalan dengan ramai pejuang dan macam -macam lagi yang saya dapat.

=gambar lain kali ye====

tamat sahaja kem ni, semester baru bermula.kali ini proses pendaftaran kolej amat mudah. semua penghuni puji pengurusan kolej. dahulu memang kami tak berpuas hati. tapi sekarang 'lima bintang untuk kolej teratai UiTM'...kelas dijadualkan bemula 30disember.tapi biasanya minggu pertama kelas belum serius lagi...

1 comment:

HABIHA69 said...

Amvoi abang ittew dah abis projek yee...ni i bagi projeks baru kat U pulak...habiha69 dah menge"TAG" Cikgu...alon-alon lah yor kang...ben kelakon