Pages

ASK ME .......fill in the boxes with your questions. InsyaAllah, get the answer within 48 hours!

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Berpindah-MOVING-

assalamualaikum.

Bermula Januari 2012, anwarjauhari telah menjadikan blog http://cikguhairul.blogspot.com sebagai laman utama.

Justeru, laman anwaruitm ini hanya akan digunakan bagi memuatkan entri tahap tinggi yang tidak sesuai dimuatkan di dalam blog cikguhairul.

Walaupun begitu, setiap komen dan maklumbalas (borang freedback) yang pengunjung tinggalkan tetap saya berikan perhatian.InsyaAllah.

Saturday, April 03, 2010

Ihtifal Sinar Islam Sejagat PMH UiTM 2010




lama sudah saya meninggalkan gerak kerja bersama PMH. Rindu mengenangkan rakan-rakan seperjuangan yang sama-sama berjuang tanpa kenal erti penat dan perit bergelumang dengan kerja yang kembali dagang ini.

kali ini, hati terpanggil untuk mempromosikan I-SIS PMH 2010. maaf kerana hanya mampu mencuri seketika poster yang ditampal di fakulti untuk dimuatkan di dalam blog ini..
dan kini, baru saya sedar, PMH mempunyai beberapa blog dan laman maya yang saya sendiri tidak pasti mana satu yang rasmi, expired atau kelolaan individu. bersama-sama ini saya sertakan bebrapa link yang berkaitan dan boleh dirujuk:








yang bawah ni takde kaitan dengan PMH...untuk ed227...kerana sekarang ni, apabila orang tanya "kalau tension / stress apa yang awak buat" jawapan saya--update blog!....

No comments: