Pages

ASK ME .......fill in the boxes with your questions. InsyaAllah, get the answer within 48 hours!

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Berpindah-MOVING-

assalamualaikum.

Bermula Januari 2012, anwarjauhari telah menjadikan blog http://cikguhairul.blogspot.com sebagai laman utama.

Justeru, laman anwaruitm ini hanya akan digunakan bagi memuatkan entri tahap tinggi yang tidak sesuai dimuatkan di dalam blog cikguhairul.

Walaupun begitu, setiap komen dan maklumbalas (borang freedback) yang pengunjung tinggalkan tetap saya berikan perhatian.InsyaAllah.

Sunday, November 08, 2009

01-SKP Bahagian Pengambilan Pelajar , hari pertama

8 Nov...

8pg-ALHAMDULILLAH. puas hati, berjaya basuh baju sebersihnya.
10pg-ALHAMDULILLAHpuas hati apabila tuisyen english kali ini berjaya dan berjalan dengan lancar. [pertama kalinya menggunakan surat khabar untuk mengajar}
12pg-ALHAMDULILLAHpuas hati, tuisyen english bertukar kursus blog dan facebook kepada ibunya pula...

2ptg-ALHAMDULILLAH.puas hati berjamaah zohor di Masjid negeri, jumpa kawan lama (dah sebulan tak datang..)
4ptg-ALHAMDULILLAH.puas hati, berjamaah asar di masjid negeri...
5ptg- ALHAMDULILLAH.puas hati dapat bawa banyak pelancong , tak putus-putus.
(6 france, 1 US, 1 Indonesia, 8 Cina(Malaysia), ...........nice to meet all of u! http://www.bluemosquemalaysia.blogspot.com/

cuma ada satu sahaja kesedihan ..... lepas zohor, HP habis bateri, asar, "eh! mana HP aku?......
selepas itu...frust...kepala pening,,lapar...t/hari x makan....pergi S17, ,,kunci tak ada...assignment..x siap lagi..mana HP? dah 6 kali tukar nombor, takkan nak tukar no lagi...name kad dah di edar, bisnes perlu nombor tu, .................................................................................
LariLariLari....balik tidor....
masalah selesai, buat seketika!


9 Nov
hari pertama SKP uruskan Pengambilan Pelajar UiTM. untuk pengambilan pelajar intake disember. Tugas hari ini,  terima panggilan pertanyaan, dan jawab email pertanyaan.....

tapi minda tak keruan........aku rindu 013-6607046
aku rindu NOKIA yang takde back cover tu...

Ya Allah...
Bantulah Aku Mendapatkan semula 0136607046 ku, Nokia ku,
dan aku Yakin,
sesuatu yang lebih baik menantiku....

No comments: