Pages

ASK ME .......fill in the boxes with your questions. InsyaAllah, get the answer within 48 hours!

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Berpindah-MOVING-

assalamualaikum.

Bermula Januari 2012, anwarjauhari telah menjadikan blog http://cikguhairul.blogspot.com sebagai laman utama.

Justeru, laman anwaruitm ini hanya akan digunakan bagi memuatkan entri tahap tinggi yang tidak sesuai dimuatkan di dalam blog cikguhairul.

Walaupun begitu, setiap komen dan maklumbalas (borang freedback) yang pengunjung tinggalkan tetap saya berikan perhatian.InsyaAllah.

Friday, December 14, 2007

alhamdulillah




result dah keluar. dan apapun hasilnya saya redha dan itu adalah natijah usaha saya....kenapa boloeh fail biochem???? (walaupun saya jumpa lect. dan dapat fresh hint utk soalan yang keluar?)takpe sem depan ada lagi... dan bagi saya kefailan ini memberi peluang saya lebih memahami dan mendalami ilmu bukti kekuasaan Allah yang sangat kompleks untuk saya fahami ini....



doakan sem depan saya dapat A+ biochem. dan subjek lain.sebab kalau cikgu tak dapat faham dan kuasai ilmu yang dia perlu sebarkan, mak huru-haralah ilmu tersebut.betul tak?

bila berlaku macam ni barulah kita sedar apa yang kurang dan apa yang perlu dibaiki...


kawan-kawan bantulah saya kerana saya sdg membantu diri sendiri...

anwar berusahalah


anwar berusahalah

anwar berusahalah

No comments: